Konuyla ilgili açıklamada, “Ayda 9 milyondan fazla ziyaret alan Türk Telekom web sitesi üzerinden kullanıcıların ihtiyaçlarını hızlı ve kolay şekilde çözmesine olanak sağlayan yapay zeka tabanlı akıllı asistan TiTi, gelen taleplerin yüzde 93’ünü 7/24 hizmetle başarılı şekilde karşıladı. TiTi, 2023’te 4 milyondan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştirdi” denildi. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “TiTi, müşteri memnuniyeti anketlerimizde 5 üzerinden 4.5 skor elde ederek müşteri memnuniyetimize de büyük katkı sağladı” dedi.
Related Posts
Kirazlı-Halkalı metrosu için 3. kez ihale yapıldı
- Mehmet Karaman
- 24 Kasım 2024
- 2 min
- 0
İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Kirazlı-Halkalı Üniversite Metro Hattı inşaatı için 3. kez ihaleye gitti. İhalede en…
İş Bankası sendikasyon sağladı
- Mehmet Karaman
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
İş Bankası çift dilimli sürdürülebilir temalı sendikasyon kredisi temin ettiğini duyurdu.
Google Lens’ten ürün fiyat ve yorumu
- Mehmet Karaman
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Kullanıcıların çevrimiçi olarak daha kolay alışveriş yapmasına yardımcı olmak için Google Lens'i geliştiren Google, şimdi…